luni, 8 februarie 2010

INEDIT - eMaramures.ro a filmat pentru emisiunea„Cucurigu” de la Antena 1 Cluj


Unul dintre moderatorii emisiunii care da desteptarea in Ardeal a realizat o inregistrare in Complexul Turistic Borsa. Rares Cosma, localnic de-al nostru, care in prezent trezeste Trasilvania alaturi de Vlad Podar, a „zburat” pana in Borsa. Numai ca a uitat sa isi ia si cameramanul cu el. Drept urmare, echipa eMaramures.ro care filma la Serbarile Zapezii au acceptat sa il ajute sa realizeze un reportaj. Materialul video a fost difuzat in aceasta dimineata (8 februarie) in direct la Antena 1 Cluj, in cadrul emisiunii zilnice de divertisment „Cucurigu”.


5 comentarii:

  1. Mai, Dale multumim pentru ajutorul pe care i l-ai dat inaripatului...

    A fost buna si horinca si vinu', in loc de grauntzele cu care trebuia cinstit cocosul.

    promitem ca o sa venim amandoi inapripatii sa mai Cucurigim prin zona!

    Echipa Cucurigu

    RăspundețiȘtergere
  2. Apoi cam ashe trebuia... sa venitzi... Dar probabil o "vina" o avetzi chiar voi. Si stiti de ce?:D Ati imprastiat grauntele pe alt traseu si dra producatoare nu s-a mai putut orienta spre Maramu'. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ce ii deosebeste pe maramureseni de restul lumii: omenia :)
    am incercat sa realizez un articol pe blogul meu cu toate blogurile din Baia Mare si te-am inclus si ast blog acolo, sper sa nu fie vreo problema...am realizat ca suntem destui de multi baimareni care isi pierd timpul blogguind :))
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari Vasile ! acu ti-am descoperit blogul ! Sunt abonat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. salutare baimareanule. salutare adriane.
    mersi de aprecieri. nu este nicio problema. pacat ca nu prea am timp sa postez mai multe informatii. Asta este... cand reusesc ma gasiti prin zona;)

    RăspundețiȘtergere